Záloha a obnovení Ewonu

Záloha a obnovení Ewonu

Zálohu našeho zařízení Ewon můžeme udělat, pokud například potřebujeme uložit data generovaná Ewonem, duplikovat nastavení na jiné zařázení Ewon nebo například potřebujeme radu ohledně nastavení zařízení a musíme zaslat tuto zálohu na podporu.

Budeme potřebovat přípojení do našeho Ewonu (online přes eCatcher nebo lokálně přes LAN síť) a nejnovější verzi eBuddy ze stránek Ewonu.

  1. Otevřeme si aplikaci eBuddy a označíme si Ewon který chce zálohovat

  2. Klikneme na tlačítko Backup/Restore

   3. V tabulce vybereme, jestli chceme udělat zálohu (Backup) nebo nahrát zálohu do zařízení (Restore). 
Pokud potřebujeme řešit s podporou problém s naším zařízením, tak zaškrtneme „Include Support Files“ abychom do zálohy nahráli i potřebné soubory pro řešení problémů.

 

 4. Pokud jsme v prvním kroku správně označili náš Ewon, tak program si automaticky vyplní sériové číslo nebo IP adresu.
Zaškrtneme políčko Passive Mode a vyplníme přihlašovací údaje, pod kterými se přihlašujeme do Ewonu.

 5. Vybereme cestu k místu na úložišti, kam chceme uložit naši zálohu, případně odkud chceme nahrát zálohu do Ewonu

 

 6. Pokud záloha či obnovení proběhlo v pořádku dostaneme hlášku o tom, že vše proběhlo bez problémů

Doporučené produkty8