Záloha a obnovení Ewonu
Záloha a obnovení Ewonu
Zálohu našeho zařízení Ewon můžeme udělat, pokud například potřebujeme uložit data generovaná Ewonem, duplikovat nastavení na jiné zařázení Ewon nebo například potřebujeme radu ohledně nastavení zařízení a musíme zaslat tuto zálohu na podporu.
Budeme potřebovat přípojení do našeho Ewonu (online přes eCatcher nebo lokálně přes LAN síť) a nejnovější verzi eBuddy ze stránek Ewonu.
1. Otevřeme si aplikaci eBuddy a označíme si Ewon který chce zálohovat
2. Klikneme na tlačítko Backup/Restore
3. V tabulce vybereme, jestli chceme udělat zálohu (Backup) nebo nahrát zálohu do zařízení (Restore).
Pokud potřebujeme řešit s podporou problém s naším zařízením, tak zaškrtneme „Include Support Files“ abychom do zálohy nahráli i potřebné soubory pro řešení problémů.
4. Pokud jsme v prvním kroku správně označili náš Ewon, tak program si automaticky vyplní sériové číslo nebo IP adresu.
Zaškrtneme políčko Passive Mode a vyplníme přihlašovací údaje, pod kterými se přihlašujeme do Ewonu.
5. Vybereme cestu k místu na úložišti, kam chceme uložit naši zálohu, případně odkud chceme nahrát zálohu do Ewonu
6. Pokud záloha či obnovení proběhlo v pořádku dostaneme hlášku o tom, že vše proběhlo bez problémů