KEPServerEX: Poslední možnost ušetřit na nákupu podpory se slevou

Používáte jednorázovou (perpetual) licenci softwaru KEPServerEX pro sběr dat ze strojů? Přečtěte si naše 3 doporučení reagující na změny v podmínkách nákupu služby Update & technická podpora (dále jen technická podpora), které začnou platit od nového roku. Víme, že je odborná technická podpora i aktualizace na nové verze softwaru důležitá. Využijte ještě do konce roku výhody jejího nákupu s množstevní slevou nebo aktuální unikátní podmínky pro přechod na pronájem (subscription) licence, který technickou podporu zahrnuje.  

Stejně jako většina softwarových společností i společnost PTC začíná upřednostňovat pronájem licencí svého softwaru KEPServerEX před jejich jednorázovým prodejem. Proto přichází se změnami v cenové politice pro poskytování technické podpory, ale i s motivační nabídkou, která je pro mnoho zákazníků zajímavá. Jste mezi nimi i vy?

Pouze do 31. 12. 2024 máte možnost využít pro jednorázové licence tyto možnosti:

  • nakoupit si technickou podporu na následujících 5 let s množstevní slevou 20 %,
  • obnovit si zpětně podporu (recapture) i po přerušení jejího placení po dobu delší než 12 měsíců.

Od 1. 1. 2025:

  • bude k dispozici nákup podpory již jen maximálně na 3 roky dopředu a bez jakékoliv množstevní slevy, pouze s možností si tímto nákupem až na 3 roky zafixovat cenu,
  • nebude možné si po přerušení placení podpory na více než 12 měsíců již znovu podporu zpětně aktivovat (recapture).

Nejste si jistí, jaký druh licence používáte? Přihlaste se na portále my.kepware.com ke svému účtu a zadejte číslo své licence do "Licence Information". Systém vám vrátí kompletní informace o vaší licenci. V řádku Product Description najdete název a druh licence (například Manufacturing Suite - Perpetual).

Co doporučujeme? Vyberte si variantu, která je pro vás nejvýhodnější

  Využijte možnost předplatného technické podpory až na 5 let s množstevní slevou

Pokud chcete program používat i nadále jako standardní jednorázově zakoupenou licenci, pravidelně platíte podporu a chcete v tomto pokračovat i nadále, je to samozřejmě možné. V tom případě vám doporučujeme si do 31. 12. 2024 zakoupit podporu na 2 až 5 let dopředu s množstevní slevou 5  20 % dle počtu let. Fakturace probíhá v jedné platbě dle zvoleného období na 2-5 let při objednání. Jak je uvedeno výše, od 1. 1. 2025 se ruší množstevní sleva a cenu podpory si budete moci zafixovat maximálně na 3 roky dopředu. 

Využijte možnost si obnovit podporu i v případě, že jste ji neplatili déle než posledních 12 měsíců

Možnost obnovení podpory  pro zákazníky, kteří si podporu neplatí déle než rok, bude k dispozici pouze do 31. 12. 2024. Od nového roku nebude možné podporu obnovit, ale pouze zakoupit licenci novou, nebo si pronajmout licenci za výhodných podmínek, které uvádíme výše.

Pokud si podporu neplatíte méně než 12 měsíců, je možné si podporu obnovit a prodloužit i po 31. 12. 2024. Budou vám účtovány měsíce, po které jste si podporu neplatili, plus následujících 12 měsíců. (Příklad: Podporu jste přestali platit před 2 měsíci. Fakturovány budou tedy 2 měsíce + 12 následujících měsíců.) 

Přejděte na pronájem licence (subcription conversion) za velmi výhodných podmínek

Společnost PTC nyní nabízí zvýhodněnou cenu přechodu na pronájem licence pouze pro stávající držitele jednorázových licencí. Ti mohou v případě kontinuálního pronájmu licence nyní získat pronájem licence jen za unikátních 25 % z ceny licence. Pronájem licence zahrnuje jak vlastní licenci, tak i kompletní technickou podporu. Update produktů spolu s podporou tak budete mít vždy automaticky k dispozici.

Zafixujete si tak cenu na výhodných 25 % ceny jednorázové licence oproti ceníkovým 40 %, za kterou nakupují pronájem licence běžní zákazníci. Fakturace probíhá každý rok při výročí podpisu nájemní smlouvy.

Proč je služba Update & technická podpora KEPServerEX důležitá?

Naši zákazníci oceňují podporu zejména ve chvíli, kdy mají se softwarem technické potíže, či dojde k poškození serveru nebo počítače, na kterém software se softwarovým klíčem funguje. Technická podpora jim pomůže přenést licenci na jiné zařízení. Bez jejich pomoci se v této situaci neobejdou a o licenci by přišli.

Další výhodou je možnost aktualizace zakoupené verze na nové z důvodu:

  • vyšší stability,
  • odstranění chyb
  • a přidání ovladačů k novým zařízením, případně balíčků ovladačů.

 

Nejste si jistí, jak ke změnám a našim doporučením přistoupit?

Rádi vám poradíme a pomůžeme vybrat řešení, které bude pro vás nejvýhodnější. Kontaktujte nás:

  • Konzultaci vám poskytne Product Sales Manager Jan Hradil:

    Jan Hradil

    Jan Hradil
    Product Sales Manager
    Celá Česká republika & Maďarsko
    GSM: (+420) 775 105 838
    jan.hradil@foxon.cz

  • Veškeré služby prodloužení / obnovení podpory nebo přechod na pronájem licence si objednejte na našem obchodním oddělení: poptavka@foxon.cz.
  • S technickými problémy vám poradíme na e-mailu podpora@foxon.cz.
  • Veškeré informace o softwaru pro sběr dat KEPServerEX včetně manuálů najdete na stránce kepware-opc.cz.

Doporučené produkty8