Filtrovat produkty

Filtr produktu
Zobrazit kategorie Skrýt kategorie

Vyberte si kategorii

InTouch Client - update a podpora po záruce na 1 rok

Novinka
IOtech PointScan 100 - update a podpora po záruce na 1 rok
Nárok na technickou podporu a aktualizaci vaši stávající verze programu, u které již skončila doba zaplacené update & podpory. Po zakoupení můžete vaši stávající verzi programu aktualizovat na nejnovější verzi kdykoliv během doby platnosti tohoto prodloužení. Prodloužení lze zakopit min na 1 rok a max na 5 let dopředu. Součástí je také služba obnovení licence v případě poruchy počítače znemožňující její přesun obvyklým postupem. Po dobu platnosti zakoupené podpory je produkt tzv. v záruce.
Objednací kód
KWM-WWINT0-RCP

Cena bez DPH:12 720 Kč

Cena s DPH:15 391,20 Kč

Ke stažení

Software

NázevTypVerzeVelikostPopisStažení
Application Reporting Toolpdf1.006226.54 kB

PDF návod na používání nástroje pro generování komplexního reportu o software Kepware na počítači, konfiguraci PC, verzí SW apod.

Licenční manažerpdf1.061361.74 kB

PDF dokument popisující práci s Licenčním manažerem (License Utility) pro správu SW / HW licencí Kepware produktů

KEPServerEX OPC Server (v6.0)exe6.0.21363.21 MB

Starší verze V6.0.2107.0 - uvolněno 15.11.2016.

KEPServerEX OPC Server (v6.1)exe6.1.601.0377.11 MB

Starší verze V6.1.601.0 - uvolněno 4.4.2017.

KEPServerEX OPC Server (v6.2)exe6.2.429.0451.47 MB

Starší verze V6.2.429.0 - uvolněno 8.6.2017. // Ke stažení instalačního souboru je nutné být přihlášen k Vašemu zákaznickému účtu.

KEPServerEX OPC Server (v6.3)exe6.3.273.0469.77 MB

Stará verze - uvolněna 29.9.2017.// Ke stažení instalačního souboru je nutné být přihlášen k Vašemu zákaznickému účtu.

KEPServerEX OPC Server (v6.4)exe6.4.321.0431.28 MB

Aktuální verze V6.4..321.0 - uvolněno 13.12.2017.// Ke stažení instalačního souboru je nutné být přihlášen k Vašemu zákaznickému účtu.

KEPServerEX OPC Server (v6.6)exe6.6.348.0447.05 MB

Aktuální verze V6.6.348.0 – uvolněno 14. 11. 2018

Technické dokumenty

NázevTypVerzeVelikostPopisStažení
Optimalizace KEPServerEX V5 projektůpdf255.33 kB

PDF dokument s doporučeními, jak optimalizovat konfiguraci Kepserveru.

OPC UA Configuration Manager Helppdf1.031409.12 kB

PDF návod pro správné nastavení OPC UA v produktech Kepware

Kepware - řešení pro výrobupdf5.08 MB

Manufacturing Brochure - brožura v anglickém jazyce

Návody

NázevTypVerzeVelikostPopisStažení
DCOM - Secure by Default (PDF - EN)pdf854.66 kB

Informace o konfiguraci DCOM pro použití s ​​OPC klienty a servery.

Remote OPC DA Quick Start Guide (PDF - EN)pdf522.11 kB

Informace pro nastavení DCOM spojení mezi OPC serverem a klientem na Microsoft Windows XP (SP2 a novější).

KEPServerEX V6 manuálpdf2016 V62.31 MB

PDF manuál popisující OPC servery a vlastnosti KEPServerEX V6

Návod na instalaci Kepware produktůpdf20151.52 MB

PDF návod popisující instalaci, licencování a odemykání všech produktů společnosti Kepware - ClientAce v4.0, KEPServerEX v5, LinkMaster v3.0, RedundancyMaster v2.0

KEPServerEX v6 - průvodce instalacípdf811.53 kB

Průvodce instalací KEPServerEX v6 pro 3 varianty - na čistém počítači, při upgrade z verze 5 a na počítači s existujícími licencemi.

Manuál bezpečného používání KEPServerEXpdf1.76 MB

Návod pro maximálně bezpečné používání OPC serveru KEPServerEX.

Marketingové materiály

NázevTypVerzeVelikostPopisStažení
FOXON brožura – školení FOXON Academypdf4.06 MB

Přehled kurzů a školení pořádané společností FOXON s.r.o.

FOXON brožura – projekty FIOTpdf1.70 MB

FIOT (FOXON Internet of Things) jako jedinečná kombinace All-in-One řešení a Industry 4.0 nástrojů pro moderní správu dat nejen v průmyslových podnicích

FOXON brožura – opravy a prodej dílů průmyslové automatizacepdf2.76 MB

Přehled služeb a produktů z oblastí oprav a prodeje dílů průmyslové automatizace společností FOXON s.r.o.

Prospekt KEPServerEXpdf20172.63 MB

prospekt v anglickém jazyce

Aktualizace - pravidla

Update a podpora licencí Kepware produktů - Support & Maintenance Program
Dne 15. 11. 2016 byla vydána nová verze KEPServerEX v6 a zároveň společnost Kepware změnila obchodní politiku aktualizace a podpory svých produktů. Povinnou součástí nově zakoupené licence je vždy update & podpora na 1 rok. Během tohoto období máte možnost kdykoliv přejít na novější verzi zakoupeného programu, můžete využívat naší technické podpory nebo obnovit software licenci v případě poruchy počítače.

Po dobu platnosti zakoupené podpory je produkt tzv. v záruce. Pro prodloužení této doby o další rok (roky) musíte během platnosti této záruky zakoupit update a podporu pro další období a plynule tak přejít do dalšího roku. Pokud toto neuděláte, program přechází do režimu tzv po záruce. Pozdější opětovné zakoupení update a podpory je možné, ale je cca 2,5x dražší, než nákup update a podpory v záruce.


Kepware program placené aktualizace licencí (tzv. Support & Maintenance) se týká všech produktů společnosti Kepware - KEPServerEX®, ClientAce®, LinkMaster, RedundancyMaster® a všech ostatních doplňků a ovladačů.

Update a podpora poskytuje následující tyto služby po dobu 12 měsíců od zakoupení:

  1. Aktualizace produktu - možnost stáhnout si a nainstalovat aktuálnější verzi Kepware SW.
  2. Okamžité obnovení licence v případě poruchy počítače, která znemožňuje její přesun obvyklým postupem.
  3. Technickou podporu poskytovanou v níže uvedeném rozsahu.

Aktualizace Kepware SW produktů

  • Nové verze KEPServerEX vycházejí cca 4x za rok.
  • Obsahují:
    • opravy chyb a vylepšení stávajících funkcí
    • aktualizace pro podporu nových technologií - OPC rozhraní, komunikační ovladače pro zařízení,  podporu nových operačních systémů, záplaty na stávající operační systémy, nové funkce a zabezpečení KEPServerEx atd.
    • nové vlastnosti, ovladače a doplňky
  • Zakoupená licence odemyká pouze verze produktu vydané v daném období a další verze již fungují jen jako demo.

KEPServerEX verze 5 lze převést na aktuální verzi 6 zakoupením aktualizace licence + provedením přeregistrace a přeinstalace.

KEPServerEX verze 4 a starší již nejsou podporovány a není ani možná jejich aktualizace – jediným řešením je zakoupení nové licence aktuální verze KEPServerEX.

Obnova SW licence

  • Součástí programu aktualizace licence je i okamžitá obnova licence v případě, že dojde k poruše počítače, na kterém je Kepware produkt zaregistrován.
  • Společně se zakoupenou licencí je dodávána i tzv. nouzová licence (Emergency ID), která slouží k odemčení produktu mimo pracovní dobu společnosti Kepware na 7 dní, tj. během této doby musí uživatel zažádat o uvolnění licence k novému nasazení.
  • Doporučujeme vám, abyste si pečlivě uložili licenční čísla (Activation ID + Emergency ID, nebo .LIC soubor) a evidovali konkrétní počítače, na kterých jsou nasazena.

Technická podpora

Technickou podporu poskytujeme na produkty a služby, které jsou zakoupené u nás, nebo v rámci předprodejního testování.

Doba odezvy odpovídá aktuálním možnostem a vytížení pracovníků podpory. Snažíme se odpovědět co nejdříve, obvykle do cca 2 pracovních dní, nebo v závislosti na odezvě z technické podpory Kepware. Požadavky zákazníků s předplacenou podporou jsou řešeny prioritně. Zákazníkům bez předplatného je technická podpora poskytována pouze v omezeném rozsahu.

Před kontaktováním technické podpory si prosím nejdříve ověřte, zda řešení nenajdete v dostupných podkladech – dokumentace od výrobce, webové stránky foxon.cz nebo kepware.com. Mějte prosím na paměti, že náš tým má omezenou kapacitu, proto než se rozhodnete kontaktovat náš support tým, podívejte se do všech možných dostupných zdrojů.

Pracovníci technické podpory společnosti FOXON poskytují pouze základní rady a řeší základní problémy. Složitější problémy, hledání řešení a opravy produktů jsou záležitostí techniků společnosti Kepware a nelze je obvykle provádět na počkání. K vyřešení problému přispějete svou včasnou reakcí a dodáním materiálů, o které vás případně požádáme.

K dispozici jsou následující formy podpory:

Komunikace v češtině a angličtině

Komunikace pouze v angličtině

Webové stránky FOXON.cz - návody a dokumentace

Webové stránky Kepware.com - návody a dokumentace, databáze znalostí

FOXON chat – online komunikace s pracovníkem technické podpory FOXON (dostupné v pracovní době FOXON Po – Pá 8:00 – 15:30)

Kepware telefon +1 888-KEPWARE x211 (dostupné v pracovní době Kepware Po – Pá 8:00 – 17:00 Východní Standardní Čas (EST) platný v Portlandu, Maine, USA)

FOXON e-mail podpora@foxon.cz (odpovídání v pracovní době FOXON)

Kepware e-mail technical.support@kepware.com (odpovídání v pracovní době Kepware)

Pokud se při používání Kepware produktů setkáte s problémy, pro jejich úspěšné vyřešení potřebujeme následující informace:

  • Vaše jméno a kontaktní e-mail, pro možnost posílání odpovědí.
  • Číslo licence (Activation ID nebo FlexID) produktu, kterého se dotaz týká, a informaci o platné aktualizaci licence.
  • Detailní popis problému (včetně printscreenů, chybových hlášení, atd.).
  • Stručný návod, jak problém zopakovat + informace o změnách před vyskytnutím chyby, pokud již produkt úspěšně fungoval.
  • Číslo verze Kepware produktu (naleznete např. v konfiguraci na záložce Help / Support Information: V5.16.728.0).
  • Operační systém, na kterém je Kepware produkt nainstalován (např. Windows XP SP2).
  • Topografii a názvy programů, se kterými Kepware produkt komunikuje (např. OPC klienta, kterým se připojujete k OPC serveru + vzdálené / lokální spojení klient-server).
  • Konfigurační soubor projektu (např. *.OPF nebo *.XML)
  • KEPServerEX: Záznam událostí v serveru (naleznete v konfiguraci v menu Tools / Event Log / Save As Text File…)
  • KEPServerEX: Celkový záznam, tzv. Application Report, který lze vytvořit od verze KEPServerEX V5.4 (menu Start / Programs / Kepware / KEPServerEX 5 / Utilities - spusťte program Application Report, ponechte vše zaškrtnuté, nechte vytvořit report, uložte jej do adresáře, ten zazipujte a pošlete nám do mailu).

Technickou podporou není:

  • nastavování konfigurací, vytváření aplikací nebo vymýšlení řešení projektu,
  • řešení problémů s vaším počítačem, počítačovou sítí nebo serverovým prostředím,
  • školení a vysvětlování funkcí popsaných v dokumentaci,
  • odborné technické poradenství týkající se fungování jiných produktů,
  • vývoj nových funkcí SW.

Uvedené požadavky mohou být dle našich možností a rozhodnutí provedeny jako zvláštní projekt s konkrétní cenovou nabídkou.

Proč jsme telefonickou podporu nahradili písemnou formou – chatem?

  • V jednom okamžiku může jeden pracovník vyřídit více „hovorů“.
  • Velkou část požadavků nelze vyřešit ihned a jedním pracovníkem po telefonu – je třeba předat podklady na řešení problému technikům nebo k vyřízení poptávky na obchodní oddělení.
  • Okno chatu umožňuje oběma účastníkům zasílání odkazů na konkrétní webové stránky, zkopírované texty, pritscreeny, soubory apod.
  • Na rozdíl od telefonu nedojde při psaní názvů a označení produktů k přeslechnutí a chybám (pokud neuděláte překlep), takže můžeme předat váš požadavek v plném znění.

Články

OPC / 26.11.2018

Verze 6.6 pro KEPServerEX je tady

Po verzi 6.5, která se věnovala zabezpečení, je tu nová, která přináší hlavně kompatibilitu s novými zařízeními. Píšeme, c...
OPC / 26.11.2018

Máte starý KEPServerEX? Kepware mění podmínky

Všichni, kdo používají starší verze KEPServerEX, by teď měli zpozornět. Od příštího roku totiž Kepware zpřísňuje podmínky jejic...
OPC / 3.7.2018

OPC – abychom si rozuměli

Když jsme letos připravovali nový e-shop, chtěli jsme ho pro vás co nejvíc zpřehlednit. Změnou mimo jiné prošla kategorie OPC k...
OPC / 20.6.2018

Bezpečí na prvním místě – k dispozici KEPServerEX verze 6.5

Verze KEPServerEX 6.5 přináší hlavně nové bezpečnostní funkce, ale i další vylepšení. A pro uživatele s platnými...
OPC / 27.3.2018

Co je OPC tag? (OPC group a OPC Server Browsing)

V OPC specifikaci jsou komunikované veličiny mezi OPC serverem a OPC klientem nazývány OPC item, OPC tag nebo I/O&nbs...
OPC / 25.10.2017

Vyšla nová verze KEPServerEX v6.3!

Nový OPC ovladač Ethernet KV Keyence: KEPServerEx nyní nově podporuje PLC řady KEYENCE KV a umožňuje z nich...

Webináře - verze 6.x

KEPServerEX Version 6.6 Release Webinar



KEPServerEX Version 6.5 Release Webinar



KEPServerEX® Version 6.4 Release Webinar



KEPServerEX® Version 6.3 Release Webinar



KEPServerEX Version 6.2 Release Webinar



KEPServerEX Version 6.1 Release Webinar



KEPServerEX Version 6 Webinar

Vlastnosti

Update & podpora InTouch Client