Filtr OPC produktů (569 produktů)
Update a podpora poskytuje následující tyto služby po dobu 12 měsíců od zakoupení:
Aktualizace Kepware SW produktů
KEPServerEX verze 5 lze převést na aktuální verzi 6 zakoupením aktualizace licence + provedením přeregistrace a přeinstalace.
KEPServerEX verze 4 a starší již nejsou podporovány a není ani možná jejich aktualizace – jediným řešením je zakoupení nové licence aktuální verze KEPServerEX.
Obnova SW licence
Technická podpora
Technickou podporu poskytujeme na produkty a služby, které jsou zakoupené u nás, nebo v rámci předprodejního testování.
Doba odezvy odpovídá aktuálním možnostem a vytížení pracovníků podpory. Snažíme se odpovědět co nejdříve, obvykle do cca 2 pracovních dní, nebo v závislosti na odezvě z technické podpory Kepware. Požadavky zákazníků s předplacenou podporou jsou řešeny prioritně. Zákazníkům bez předplatného je technická podpora poskytována pouze v omezeném rozsahu.
Před kontaktováním technické podpory si prosím nejdříve ověřte, zda řešení nenajdete v dostupných podkladech – dokumentace od výrobce, webové stránky foxon.cz nebo kepware.com. Mějte prosím na paměti, že náš tým má omezenou kapacitu, proto než se rozhodnete kontaktovat náš support tým, podívejte se do všech možných dostupných zdrojů.
Pracovníci technické podpory společnosti FOXON poskytují pouze základní rady a řeší základní problémy. Složitější problémy, hledání řešení a opravy produktů jsou záležitostí techniků společnosti Kepware a nelze je obvykle provádět na počkání. K vyřešení problému přispějete svou včasnou reakcí a dodáním materiálů, o které vás případně požádáme.
K dispozici jsou následující formy podpory:
Komunikace v češtině a angličtině | Komunikace pouze v angličtině |
Webové stránky FOXON.cz - návody a dokumentace | Webové stránky Kepware.com - návody a dokumentace, databáze znalostí |
FOXON e-mail podpora@foxon.cz (odpovídání v pracovní době FOXON) | Kepware telefon +1 888-KEPWARE x211 (dostupné v pracovní době Kepware Po – Pá 8:00 – 17:00 Východní Standardní Čas (EST) platný v Portlandu, Maine, USA) |
Telefonické konzultace s technikem FOXON (po předchozí komunikaci přes e-mail podpory) | Kepware e-mail technical.support@kepware.com (odpovídání v pracovní době Kepware) |
Pokud se při používání Kepware produktů setkáte s problémy, pro jejich úspěšné vyřešení potřebujeme následující informace:
Technickou podporou není:
Uvedené požadavky mohou být dle našich možností a rozhodnutí provedeny jako zvláštní projekt s konkrétní cenovou nabídkou.
Prodlužte si update & podporu v návaznosti na předchozí období a vyjde vás to...
Prodlužte si update & podporu v návaznosti na předchozí období a vyjde vás to...
Prodlužte si update & podporu v návaznosti na předchozí období a vyjde vás to...
Prodlužte si update & podporu v návaznosti na předchozí období a vyjde vás to...
Prodlužte si update & podporu v návaznosti na předchozí období a vyjde vás to...
Prodlužte si update & podporu v návaznosti na předchozí období a vyjde vás to...
Prodlužte si update & podporu v návaznosti na předchozí období a vyjde vás to...
Prodlužte si update & podporu v návaznosti na předchozí období a vyjde vás to...
Prodlužte si update & podporu v návaznosti na předchozí období a vyjde vás to...
Prodlužte si update & podporu v návaznosti na předchozí období a vyjde vás to...
Prodlužte si update & podporu v návaznosti na předchozí období a vyjde vás to...
Prodlužte si update & podporu v návaznosti na předchozí období a vyjde vás to...
Prodlužte si update & podporu v návaznosti na předchozí období a vyjde vás to...
Prodlužte si update & podporu v návaznosti na předchozí období a vyjde vás to...
Prodlužte si update & podporu v návaznosti na předchozí období a vyjde vás to...
Prodlužte si update & podporu v návaznosti na předchozí období a vyjde vás to...
Prodlužte si update & podporu v návaznosti na předchozí období a vyjde vás to...
Prodlužte si update & podporu v návaznosti na předchozí období a vyjde vás to...
Prodlužte si update & podporu v návaznosti na předchozí období a vyjde vás to...
Prodlužte si update & podporu v návaznosti na předchozí období a vyjde vás to...