Filtrovat produkty

Filtr produktu
Zobrazit kategorie Skrýt kategorie

Siemens Plus Suite – update a podpora po záruce na 1 rok

Siemens Plus Suite - update a podpora po záruce na 1 rok

Obnovte si již skončený update & podporu ke svému OPC serveru KEPServerEX. Prodloužíte si tak nárok na technickou podporu a aktualizace vaší stávající verze programu. Kdykoli během platnosti prodloužení můžete updatovat na nejnovější verzi, obracet se na technickou podporu nebo využít obnovení licence v případě poruchy vašeho počítače. Prodloužení se standardně prodává na 1 rok, můžete si ho ale koupit až 5× na pět let dopředu.

Výrobce:
Kepware
Objednací kód
KWM-SIEMP0-RCP

Cena bez DPH:20 385 Kč

Cena s DPH:24 665,85 Kč

Ke stažení

Software

NázevTypVerzeVelikostPopisStažení
KEPServerEX OPC server V6.9exe6.9.572.0494.13 MBAktuální verze - uvolněno  2. 6. 2020

Starší verze software

NázevTypVerzeVelikostPopisStažení
KEPServerEX OPC server V6.8exe6.8.796.0495.42 MBUvolněno 17. 12. 2019
KEPServerEX OPC server V6.7exe6.7.1046509.40 MBUvolněno 27. 6. 2019
KEPServerEX OPC server V6.6.35exe6.6.350.0484.16 MB

Uvolněno 7. 1. 2019

KEPServerEX OPC server V6.6.3exe6.6.348.0447.05 MB

Uvolněno 14. 11. 2018

KEPServerEX OPC server V6.4exe6.4.321.0431.28 MB

Uvolněno 13. 12. 2017

KEPServerEX OPC server V6.3exe6.3.273.0469.77 MB

Uvolněno 29. 9. 2017

KEPServerEX OPC server V6.2exe6.2.429.0451.47 MB

Uvolněno 8. 6. 2017

KEPServerEX OPC server V6.1exe6.1.601.0377.11 MB

Uvolněno 4. 4. 2017

KEPServerEX OPC server V6.0exe6.0.21363.21 MB

Uvolněno 15. 11. 2016

KEPServerEX OPC server V5.21exe5.21.114.0151.22 MB

Uvolněno 20. 3. 2017

KEPServerEX OPC server V5.21exe5.21151.22 MB

Uvolněno 16. 8. 2016

KEPServerEX OPC server V5.20exe5.20148.93 MB

Uvolněno 3. 5. 2016

KEPServerEX OPC server V5.19exe5.19134.76 MB

Uvolněno 20. 10. 2015

KEPServerEX OPC server V5.18exe5.18119.39 MB

Uvolněno 17. 8. 2015

KEPServerEX OPC server V5.17exe5.17113.50 MB

Uvolněno 24. 2. 2015

KEPServerEX OPC server V5.16exe5.16111.59 MB

Uvolněno 18. 11. 2014

KEPServerEX OPC server V5.15exe5.1599.32 MB

Uvolněno 22. 7. 2014

KEPServerEX OPC server V5.14exe5.1498.34 MB

Uvolněno 4. 3. 2014

KEPServerEX OPC server V5.13exe5.13100.16 MB

Uvolněno 15. 10. 2013

KEPServerEX OPC server V5.12exe5.1299.46 MB

Uvolněno 18. 6. 2013

KEPServerEX OPC server V5.11exe5.1192.45 MB

Uvolněno 20. 8. 2013

KEPServerEX OPC server V5.10exe5.1096.71 MB

Uvolněno 13. 11. 2012

Dokumenty výrobce

NázevTypVerzeVelikostPopisStažení
KEPServerEX V6 – manuálpdf20193.11 MB

Manuál popisující vlastnosti KEPServerEX V6, komunikační rozhraní, nastavení, správu programu a odstraňování problémů, v anglickém jazyce

KEPServerEX – licenční manažerpdf2019377.40 kB

Návod pro správu, přenos a aktivaci licencí (License Utility) 

KEPServerEX – ovladače a plug-inspdf2019-05102.48 kB

Seznam dostupných ovladačů a plug-inů pro KEPServerEX, v anglickém jazyce

Podpora & update

Kepware Support & Maintenance program (Update a podpora)

Jak objednat

Aktualizace softwaru

Aktualizace KEPServerEX V5/V4

Obnova SW licence

Politika obnovení podpory

Technická podpora FOXON

Více na Kepware.com:

Kepware Support & Maintenance program

Program podpory a údržby společnosti Kepware je komplexní servisní plán pro vaše softwarové aplikace Kepware. Program byl vyvinut za účelem obohacení a prodloužení životnosti softwaru Kepware. Kombinuje aktualizace a upgrady softwaru s odbornými službami technické podpory, které dohromady pomáhají udržet fungování vašich klíčových projektů v automatizaci na optimální úrovni. Také zvyšuje vaši osobní provozní efektivitu tím, že poskytuje přístup ke špičkovým odborným znalostem společnosti Kepware. Program podpory a údržby je k dispozici pro všechny produkty a aplikace společnosti Kepware, včetně programů KEPServerEX, ClientAce, LinkMaster, RedundancyMaster a všech plug-in modulů a ovladačů.

Program podpory a údržby společnosti Kepware zahrnuje:

  1. Aktualizace a upgrady produktu – možnost stáhnout si a nainstalovat nejaktuálnější verzi Kepware SW.
  2. Okamžité obnovení licence v případě poruchy počítače, která znemožňuje její přesun obvyklým postupem.
  3. Technickou podporu na neomezený počet dotazů.

Kupte Kepware = kupte licenci + Support & Maintenance program (Update a podpora)

Dne 15. 11. 2016 byla vydána nová verze KEPServerEX v6 a zároveň společnost Kepware změnila obchodní politiku aktualizace a podpory svých produktů. Povinnou součástí nově zakoupené licence je vždy update & podpora na první rok. Během tohoto období máte možnost kdykoliv přejít na novější verzi zakoupeného programu, můžete využívat naší technické podpory nebo obnovit software licenci v případě poruchy počítače. 

Po dobu platnosti zakoupené podpory je produkt tzv. v záruce. Pro prodloužení této doby o další rok (roky) musíte během platnosti této záruky zakoupit update a podporu pro další období a plynule tak přejít do dalšího roku. Pokud toto neuděláte, program přechází do režimu tzv. po záruce. Pozdější opětovné zakoupení update a podpory je možné, ale je cca 2,5× dražší než nákup update a podpory v záruce.

Technickou podporou není:

  • nastavování konfigurací, vytváření aplikací nebo vymýšlení řešení projektu,
  • řešení problémů s vaším počítačem, počítačovou sítí nebo serverovým prostředím,
  • školení a vysvětlování funkcí popsaných v dokumentaci,
  • odborné technické poradenství týkající se fungování jiných produktů,
  • vývoj nových funkcí SW.

Uvedené požadavky mohou být dle našich možností a rozhodnutí provedeny jako zvláštní projekt s konkrétní cenovou nabídkou.

Jak objednat

Program podpory a údržby je k dispozici ke koupi na období jednoho až pěti let. Cena programu závisí na hodnotě a množství zakoupených softwarových řešení Kepware. Prodává se jako samostatný produkt ke konkrétní licenci na našem e-shopu.

Aktualizace a upgrady softwaru

Zajištění stability vašeho vysoce výkonného softwaru a jeho udržení na současných úrovních verzí zvyšuje kontinuitu provozu a provozní efektivitu. Program podpory a údržby společnosti Kepware vám poskytuje přístup k nejnovějším funkcím softwaru a funkcím, které vám umožní neustále zlepšovat výkon. To konkrétně zahrnuje:

  • aktualizace uživatelského klientského rozhraní pro HMI, SCADA, MES a další,
  • podporu aktualizací klientského rozhraní OPC,
  • podporu aktualizací firmwaru zařízení,
  • aktualizace operačního systému serveru,
  • nové ovladače a plug-in moduly přidávány do balíčků ovladačů,
  • nová vylepšení a funkce ovladačů,
  • nová vylepšení a funkce plug-in modulů,
  • opravy chyb.

Aktualizace KEPServerEX V5/V4

KEPServerEX verzi 5 lze převést na aktuální verzi 6 zakoupením aktualizace licence + provedením přeregistrace a přeinstalace. KEPServerEX verze 4 a starší již nejsou podporovány a není ani možná jejich aktualizace – jediným řešením je zakoupení nové licence aktuální verze KEPServerEX.

Obnova SW licence

Součástí programu podpory a údržby je i okamžitá obnova licence v případě, že dojde k poruše počítače, na kterém je Kepware produkt zaregistrován. Společně se zakoupenou licencí je dodávána i tzv. nouzová licence (Emergency ID), která slouží k odemčení produktu mimo pracovní dobu společnosti Kepware na 7 dní, tj. během této doby musí uživatel zažádat o uvolnění licence k novému nasazení. Doporučujeme vám, abyste si pečlivě uložili licenční čísla (Activation ID + Emergency ID, nebo .LIC soubor) a evidovali konkrétní počítače, na kterých jsou nasazena.

Politika obnovení podpory

Při zakoupení produktu KEPServerEX si zákazník povinně pořizuje i přístup k podpoře a aktualizacím na první rok. Po vypršení tohoto období zákazník může, ale nemusí přístup k podpoře a updatům pravidelně doplácet.

V případě, že si zakoupíte Prodloužení podpory a update v rámci záruky, tedy v době, kdy máte ještě platnou předchozí podporu, je toto prodloužení výrazně levnější, zachováte si kontinuální přístup k technické podpoře FOXON a budete moci aktualizovat na nejnovější verzi KEPServerEX (vychází i několikrát do roka).

Vaše současná verze KEPServerEX vám bude fungovat i v případě, že Prodloužení nezakoupíte. Brzy se ale stane zastaralou a nebudete mít možnost využívat rady technické podpory. Update a podporu si můžete aktivovat kdykoli později, pokud zjistíte, že ji budete potřebovat. Bude to ale výrazně dražší než prodloužení v záruce. Technická podpora zároveň začne fungovat až po zakoupení aktuální podpory, což znamená v době závady nebo chyby zbytečné časové prostoje.

Z těchto důvodů výrazně doporučujeme udržovat Update a podporu k vašemu KEPServerEX stále aktivní.


Technická podpora FOXON

Technickou podporu poskytujeme na produkty a služby, které jsou zakoupené u nás, nebo v rámci předprodejního testování. Doba odezvy odpovídá aktuálním možnostem a vytížení pracovníků podpory. Snažíme se odpovědět co nejdříve, obvykle do cca 2 pracovních dní, nebo v závislosti na odezvě z technické podpory Kepware. Požadavky zákazníků s předplacenou podporou jsou řešeny prioritně. Zákazníkům bez předplatného je technická podpora poskytována pouze v omezeném rozsahu.

Před kontaktováním technické podpory si prosím nejdříve ověřte, zda řešení nenajdete v dostupných podkladech – dokumentace od výrobce, webové stránky foxon.cz nebo kepware.com. Mějte prosím na paměti, že náš tým má omezenou kapacitu, proto než se rozhodnete kontaktovat náš support tým, podívejte se do všech možných dostupných zdrojů.

Pracovníci technické podpory společnosti FOXON poskytují pouze základní rady a řeší základní problémy. Složitější problémy, hledání řešení a opravy produktů jsou záležitostí techniků společnosti Kepware a nelze je obvykle provádět na počkání. K vyřešení problému přispějete svou včasnou reakcí a dodáním materiálů, o které vás případně požádáme.

Co má obsahovat váš dotaz na technickou podporu

Pokud se při používání Kepware produktů setkáte s problémy, pro jejich úspěšné vyřešení nám prosím na podpora@foxon.cz pošlete následující informace:

  • Vaše jméno a kontaktní e-mail, pro možnost posílání odpovědí.
  • Číslo licence (Activation ID nebo Flex ID) produktu, kterého se dotaz týká, a informaci o platné aktualizaci licence.
  • Detailní popis problému (včetně printscreenů, chybových hlášení atd.).
  • Stručný návod, jak problém zopakovat + informace o změnách před vyskytnutím chyby, pokud již produkt úspěšně fungoval.
  • Číslo verze Kepware produktu (naleznete např. v konfiguraci na záložce Help / Support Information: V5.16.728.0).
  • Operační systém, na kterém je Kepware produkt nainstalován (např. Windows XP SP2).
  • Topografii a názvy programů, se kterými Kepware produkt komunikuje (např. OPC klienta, kterým se připojujete k OPC serveru + vzdálené / lokální spojení klient-server).
  • Konfigurační soubor projektu (např. *.OPF nebo *.XML).
  • KEPServerEX: Záznam událostí v serveru (naleznete v konfiguraci v menu Tools / Event Log / Save As Text File…).
  • KEPServerEX: Celkový záznam, tzv. Application Report, který lze vytvořit od verze KEPServerEX V5.4 (menu Start / Programs / Kepware / KEPServerEX 5 / Utilities – spusťte program Application Report, ponechte vše zaškrtnuté, nechte vytvořit report, uložte jej do adresáře, ten zazipujte a pošlete nám ho).

Video Kepware

KEPServerEX verze 6.7 – webinář o nové verzi 
Webináře ke starším verzím KEPServerEX

KEPServerEX verze 6.6 - webinář o nové verzi

KEPServerEX verze 6.5 – webinář o nové verzi

KEPServerEX verze 6.4 – webinář o nové verzi

KEPServerEX verze 6.3 – webinář o nové verzi

KEPServerEX verze 6.2 – webinář o nové verzi

KEPServerEX verze 6.1 – webinář o nové verzi

Ostatní

Integrace IIoT ve velkých průmyslových podnicích  webinář s případovkami Konfigurační rozhraní 
Komunikační platforma KEPServerEX  ThingWorx Manufacturing Apps – webinář pro evropské zákazníky 

Články

OPC / 9.3.2020

Producent obalů digitalizuje výrobu pomocí OPC Routeru a KEPServerEX

Digitalizace v průmyslu vyžaduje výběr kvalitních a dlouhodobých partnerů a nástrojů pro standrardizovaný sběr dat. V případovc...
OPC / 14.1.2020

Vzdálená správa musí být standard, jen tak zkrátíme neplánované odstávky

Největším strašákem nizozemské pekárenské společnosti Bakkersland, kterého se při výrobě bojí, je neplánovaná odstávka stroje. ...
OPC / 18.12.2019

Dárkem od Kepware je V6.8 KEPServerEX 

Důraz na bezpečnost trvá, oprava nedostatků V6.7 a vylepšení celkového výkonu se stupňuje. To jsou hlavní novinky, které přináš...
OPC / 18.11.2019

Díky vzdálenému přístupu k větrným turbínám jich můžeme obsluhovat mnohem víc

Společnost Wind Energy Solutions (WES), která má sídlo v Holandsku, vyrábí větrné turbíny. Ty dnes stojí v odlehlých částech Ka...
OPC / 14.10.2019

(Přiz)působivá vzdálená správa & sběr dat v jednom

Vzdálená správa průmyslových zařízení má řadu nesporných výhod. Zkracuje dobu, která je potřeba pro přeprogramování nebo opravu...
OPC / 13.9.2019

Zpětná sledovatelnost efektivně? Ve Faurecii používají Kepware

Společnost Faurecia potřebovala pro své klíčové zákazníky z automotive přístup k výrobním datům. IoT Gateway od Kepware dělá je...

Prohlédnuté produkty

Rychlý dotaz
close